Copywriter – autor tekstów reklamowych


Wróć do zakładki SZKOLENIA i obejrzyj referencje 

copywriting białystokCzas: 16 godzin (2 dni szkoleniowe)

Termin i miejsce: 28-29 listopad 2015, Białystok

Szkolenie ma na celu:

  • Przybliżenie metod i zasad współczesnego copywritingu.
  • Poznanie reguł tworzenia najpopularniejszych tekstów perswazyjnych.
  • Zwiększenie sprawności komunikacyjnej w mowie i piśmie.
  • Wzmocnienie samooceny i motywacji do samodoskonalenia.
  • Nauka wykrywania manipulacji.
  • Nauka umiejętnego wywierania wpływu.
  • Doskonalenie kompetencji społecznych.
  • Rozwijanie umiejętności słuchania innych i wyrażania własnych myśli.

Metody: Wykład, ćwiczenia, gry szkoleniowe

Plan szkolenia:

Copywriter – autor tekstów reklamowych

  1. Jak rozpocząć pracę w zawodzie copywritera i nie zwariować?
  2. Ty mi nie mów co ja mam… – podstawy komunikacji interpersonalnej w pigułce.
  3. Dlaczego nikt mnie nie słucha i nie czyta moich tekstów?
  4. Hipnotyzujący tekst – prawda, mity i 1800 znaków ze spacjami.
  5. Zapraszamy do ciekawej reklamy– budowa tekstu reklamowego.
  6. Pakiet kreatora – podstawowe cechy, przekonania i umiejętności copywritera.
  7. Wzbudź zainteresowanie i sprzedaj co tylko zechcesz – charakterystyka tekstu sprzedażowego.
  8. Raz, dwa, trzy… działasz Ty – język perswazji dla każdego.
  9. Spokojnie! To tylko list ofertowy.
  10. Zbudujmy obraz w głowie Klienta – słów kilka o treści broszury i folderu.
  11. Zarzuć słowo w sieć – teksty w Internecie.
  12. Masz wiadomość! – jak napisać mail, który zostanie przeczytany.
  13. Przyczajony Facebook, ukryty Twitter – na usługach Twojej firmy.

Koszt: 984 zł brutto/osoba

Kontakt: tel. 502 413 496, e-mail: kontakt@kubasosnowski.pl

Wróć do zakładki SZKOLENIA i obejrzyj referencje

Szkolenie prowadzi Jakub Sosnowski– copywriter, twórca tekstów literackich, bloger, trener umiejętności miękkich. Absolwent polonistyki oraz kulturoznawstwa (UMCS). Obecnie prowadzi własną działalność gospodarczą. Autor publikacji z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz copywritingu: „Podstawy pisania przekonujących tekstów” (2011), „Odrzuć szablon – napisz sam” (2013) oraz „Lilijka w mediach” (2015).