Scenariusz reklamy radiowej – dlaczego warto byś zainwestował w spot audio?


W poprzednim wpisie zwróciłem uwagę na problem z jakim spotyka się wiele osób – uważając, że wynajęcie copywritera pociągnie za sobą spore wydatki, decydują się na własnoręczne napisanie scenariusza reklamy, tym samym tworząc kiepskie, pełne błędów, niedziałające na umyśl odbiorcy materiały.

Dziś chciałbym przekonać Cię do jednej z najskuteczniejszych form reklamy jaką są spoty audio. O ich trzech najistotniejszych zaletach napiszę za chwilę.

Przedtem chciałbym sprecyzować, co rozumiem pod pojęciami: spot audio, spot dźwiękowy. Są to określenia wszystkich nagrań, które służą do wpływania na zachowanie oraz sposób myślenia odbiorcy. Należą do nich spoty radiowe, reklamy emitowane z głośników w przestrzeni miejskiej (np. z samochodu (przyczepy –mobile ), w galeriach handlowych), komunikaty, intra DJ-ów, a także nagrania wykorzystywane w sieci (emisja materiału następuje w momencie wejścia na stronę www lub kliknięcia w określone miejsce).

Dlaczego warto byś zainwestował w spot radiowy?

3 NAJWAŻNIEJSZE POWODY

  • Jeżeli dobrze został napisany scenariusz– za pracę nad nim odpowiedzialny jest copywriter– nagranie audio jest skuteczniejsze niż spot wideo. Pomyśl o tym, co dzieje się w głowie odbiorcy gdy musi rozpoznać określone dźwięki, zbudować dzięki nim obraz danego przedmiotu, usługi, zapanować nad towarzyszącymi mu uczuciami i emocjami… a przy tym jest atakowany komunikatami nasyconymi po brzegi językiem perswazji.
  • Koszt. Wbrew przekonaniom, efektywny spot audio możesz mieć w niskiej, atrakcyjnej cenie, już od 35 zł netto. Chcesz to sprawdź teraz! LINK
  • Lepszy kanał dotarcia do odbiorcy. Reklamę wideo można szybko zatrzymać, wystarczy tylko odwrócić wzrok lub kliknąć w przycisk. Z dźwiękiem jest trudniej. Dlaczego? Dowiedz się tego właśnie teraz – odpowiadając na 2 pytania. Czy widziałeś kiedyś osoby zatykające sobie uszy, bo właśnie emitowany była reklama radiowa? A ile razy zmieniłeś kanał telewizyjny z powodu wyświetlania bloku reklamowego?

 Na pewno zastanawiasz się skąd to wszystko wiem. To proste! Od kilku lat, jako copywriter, piszę scenariusze reklam– audio i wideo. W referencjach znajdziesz opinie moich Klientów na temat wykonanej przeze mnie pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podaj wynik: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.