Dzwonił do nas Twój Facet – hasło reklamowe analiza przypadku


To hasło reklamowe składa się z powyżej siedmiu słów, jednak bije na głowę komunikaty płynące od światowych marek, te nieprzekraczające przyjętej granicy długości.

Dzwonił do nas Twój facet. Powiedział, że możesz kupić co tylko chcesz.

Gdzie tkwi moc przekazu? Szybko można zauważyć, że w magii opowieści. I co ważne, nie jest to storytelling bazujący na prawdziwym zdarzeniu. Wręcz przeciwnie, „myślący” odbiorca uśmiechnie się widząc to hasło reklamowe, potraktuje je jako dobry żart.

Jednak jedna rzecz pozostanie mu w głowie, ostatni fragment komunikatu ( tę część zapamiętuje nasz nieświadomy umysł):

Możesz kupić co tylko chcesz.

I mimo, uśmiechu pod nosem, wywołanego przez zabawne hasło reklamowe, klientki zachodzą do tego sklepu z butami i kupują, co tylko chcą.

Wielkie brawa dla autora komunikatu!

2 myśli nt. „Dzwonił do nas Twój Facet – hasło reklamowe analiza przypadku

  1. Claudia

    Świetne hasło! Też myślę, że tutaj siła tkwi w storytellingu, a zwłaszcza w elemencie zaskoczenia. Po pierwsze pewnie wiele kobiet zaczęłoby się zastanawiać, po co właściwie do kogoś dzwonił MÓJ facet?! A kupowanie wszystkiego, czego się pragnie uderza w najgłębsze instynkty człowieka, który gromadzi i gromadzi dobra materialne, w razie czego.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podaj wynik: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.